oude meuk

Forum

Als u een bijdrage aan het forum wilt doen moet u een geregistreerde Mooser zijn. Registreren is eenvoudig en gratis

Log in of Registreer


Meerdere voorstellingen op 1 avond

Goeieavond Theaterliefhebbers!

Ik had een vraag voor jullie

Zouden jullie meerdere theatervoorstellingen willen zien op 1 avond?

Bijvoorbeeld 3 theatervoorstellingen op 1 avond..

Graag jullie mening

Greets ICE
 ICe 19/01/2008 00:31

3 Reactie(s):

Re: Meerdere voorstellingen op 1 avond

Vroeger, in de 19e eeuw had je op één toneelavond altijd meerdere stukken. Wel vaak dezelfde acteurs/zangers. Maar dan begon je vaak al om 7 uur of half 8. Eerst een inkomertje, dan de hoofdopera en daarna nog wat aria's. Ik voel er niet veel voor, behalve als het heel kort is.
 Pinguin (25/01/2008 19:51)

Re: Meerdere voorstellingen op 1 avond

Ik heb wel eens meerdere groepen gezien op een avond maar dan zijn het altijd een paar dansgroepen of bepaalde mime stukken. Ik weet niet of je echt drie musicals achter elkaar moet zien. Beginen met The Wizz, dan de Leeuwenkoning en dan nog eens de Kleine Zeemeermin lijkt me echt te veel.
 gitaarmoose (20/01/2008 18:11)

Re: Meerdere voorstellingen op 1 avond

Ja, heel graag!
Bij Frascati kan het af en toe, maar alleen omdat Fras 1 en 2 geluidsoverlast van elkaar hebben en ze de ene voorstelling pas starten als de andere is afgelopen; dan kun je soms meelopen. Maar ik zou het dus geweldig vinden als dit een feature werd en dat er een voorstelling om 19:30, om 21:00 en misschien nog eentje om 22:00 uur zou zijn. Iedere dag festival!

Het is natuurlijk wel iets dat alleen de die-hard liefhebbers aanspreekt, en ik geloof dat ze bij Frascati al eens hadden uitgezocht dat dat er net te weinig zijn om dit de inspanning waard te maken. Maar als er nu hier heel veel stemmen opgaan vóór, dan wordt het misschien nog wat ;-)
 Simber (19/01/2008 09:47)

terug naar het forum

praat mee

schrijf een mini